نمایشگر دسته ای مطالب
اطلاعیه 1 ICT
اطلاعیه 1 ICT
با توجه به ایجاد و توسعه سامانههای گوناگون و استفاده فراوان کاربران دانشگاه تهران از خدمات و سامانههای انفورماتیک، در راستای افزایش کیفیت خدمات و پاسخگویی شفاف به کاربران، سامانه میزخدمات انفورماتیک دانشگاه راه اندازی شده است که قابلیت ثبت، رهگیری مشکلات کاربران رایانه ها ، سامانهها و اطلاع از نتایج بررسی مشکلات مذکور از امکانات مهم این سامانه جدید است.
راهنمای سریع سامانه راهنمای تفصیلی سامانه
لذا خواهشمند است تمامی کاربران سیستم های رایانه ای دانشکده نیز تمامی درخواست های حل مشکلات سیستم های رایانه ای خود را از این طریق ارسال نموده، پیگیری فرمایند.
از مزایای سامانه میزخدمات انفورماتیک، میتوان به کاهش خطاهای معمول روش سنتی مانند عدم روشن بودن درخواستهای کاربری سامانهها به دلیل اعلان شفاهی آنها، عدم شفافیت در پیگیری و لزوم تکرار تلفنی درخواست، الزام به بروکراسی اداری به جهت اطمینان از اعلان اشکال یا درخواست و سوء تفاهم ناشی از ارتباطات تلفنی اشاره کرد. استفاده از امکانات این سامانه مدرن از فراموش شدن جزئیات درخواست، عدم ثبت و زمان پاسخگویی طولانی و نامنظم و تماسهای مکررتلفنی با راهبران سامانهها جلوگیری مینماید. همچنین سامانه مذکور کاربران را قادر میسازد تا با ثبت ساده مشکلات خود در کمترین زمان ممکن از یک رابط کاربری ساده تحت وب، این مشکلات را پیگیری و از پایگاه دانش سامانه یا همکاران مرکز و شرکتهای پشتیبان سامانهها استفاده نمایند.
با آرزوی توفیق