معرفی سایت های دانلود رایگان منابع دیجیتالی

 

اگر اسم کامل کتاب، اسم نویسندگان یا کد جهانی کتاب را داشته باشید می توانید از این سایت کتاب‌های تخصصی خود را دریافت نمایید از این رو جستجوی تخصصی کتاب یکی از ویژگی های برجسته این سایت می باشد. قالب فایل های موجود در این سایت pdf یا djvu  است و برای مشاهده کتاب دانلود شده با فرمت djvu به نرم افزار winDjview نیاز است. اغلب کتاب های دانشگاهی موجود در این سایت رایگان دانلود می شوند، بنابراین از بهترین منابع دانلود رایگان کتاب دانشگاهی به شمار می آید که از سرورهای بسیاری کمک گرفته است. حتی احتمال دارد اغلب این کتاب های دانشگاهی در سایر سایت ها رایگان نباشند اما این سایت دانلود رایگان انواع کتاب فارسی و خارجی را برای کاربران فراهم نموده است.

 

بیش از 55 هزار کتاب الکترونیکی متنوع در این سایت وجود دارد که می توان رایگان آن ها را دانلود کرد. این سایت به وسیله کمک های خیر خواهانه و مالی مردم اداره می شود و خط مشی آن گردآوری و خریداری نسخه های معتبر چاپی و ارائه آنها در فرمت دیجیتال است. در این سایت می توانید یک کلمه کلیدی خاص را جستجو نمایید و آن هایی که اخیرا مرتبط با آن اضافه شده اند را ببنید و برترین ها را نیز مورد بررسی قرار دهید. درضمن این سایت کاتالوگ خاصی دارد که می‌توانید وقتی که اینترنت ندارید یا سرعت شما کم است، استفاده کنید. چندین پارامتر باعث برتری این سایت در مقابل سایر سایت‌های دانلود رایگان کتاب‌ شده است. برای مثال امکان مطالعه کتب آنلاین در جایی مانند کتاب‌خوان‌های الکترونیکی پرطرفدار کیندل و آمازون فراهم است. درضمن، امکان ارسال کتاب ها به Dropbox، Google Drive یا OneDrive با کلیک یک دکمه وجود دارد.

 

 

 

اگر اسم کتاب مد نظر خود را بدانید، می توانید توسط این سایت کتاب‌های تخصصی علمی را دانلود کنید. بانک داده این سایت تقریبا 3 میلیون کتاب الکترونیک دارد. این سایت هم برای دسکتاپ و هم برای گوشی موبایل طراحی شده است. انواع کتاب های علمی و دانشگاهی را می توانید از این سایت به رایگان دانلود کنید.



 

 

این سایت open library  منبع عظیمی از کتاب هایی است که در سایت های فروش آنلاین مثل آمازون قابل خریداری است. ابتکار جالب این سایت این است که به صورت کاملا قانونی قابلیت خواندن کلیه مطالب کتاب هایی که در سایت آمازون بوده و منتشر شده به صورت آنلاین را دارد لذا ابتکاری کاملا محبوب را به عنوان یک سایت کتابخانه دیجیتالی در خود گنجانده است.

در این سایت بسیار معتبر میلیون ها کتاب منتشر شده و در دسترس عموم قرار گرفته است. لازم به ذکر است منابع عظیمی که در این سایت ها است مشمول کتاب های تاریخی , رمان های هنری و کتابهای پزشکی خواهد بود.

 

 

Wiley InterScienceیکی از بزرگترین و گسترده ترین ناشران بین المللی است که در سال 1807 در نیویورک به عنوان یک book shop تاسیس شد. در حال حاضر بیش از4 میلیون مقاله ازبیش از1600 ژورنال، 2100 کتاب online و صدها پروتکل و کتاب مرجع را در زمینه های علوم، پزشکی و تکنولوژی ارائه می دهد.آرشیو بیش از نیمی از مجلات آن از شماره اول به صورت آنلاین در دسترس می باشد. یکی از نقاط عطف این ناشر خرید مجموعه Blackwell در سال 2007 بود که کیفیت محصولات آن را در زمینه های علوم اجتماعی بالاتر برد. البته با ترکیب این دو ناشر با یکدیگر، این پایگاه به دومین ناشر بزرگ پزشکی تبدیل شد. دسترسی به این پایگاه، بر اساس IP   Address موسساتی است که اشتراک آن را خریداری کرده اند بدون نیاز به نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر است.

 

 

سایت لایبجن یکی از سایت های دانلود کتاب رایگان است که یک طیف گسترده ای از کتاب ها را شامل می شود. این سایت یک سایت اصلی دارد و Mirrors آن می باشند. پس اگر در سایت اصلی کتاب مورد نظرتون رو پیدا نکردید در سایت های بعدی نیز سرچ نکنید.

 

سایت دانلود کتاب Many Book  امروزه با بیش از 50000 کتاب آنلاین به صورت کاملا رایگان در دسترس شما است شما در این سایت میتوانید کتاب و یا رمان های مورد علاقه خود را در فرمت های معتبر چون Pdf , Kindle  , EPUB   ویا TXT  دریافت و ذخیره کنید. مطالعه کتاب ها در سایت Many Book  بسیار آسان بوده زیر بخش بندی متنوعی از کلیه کتاب ها ارائه می شود و هر صفحه اختصاصی از هر کتاب دارای توضیحات و اطلاعات مفیدی از شناسنامه کتاب بوده که شامل نویسنده و حتی تعداد کلمات این کتاب خواهد بود و لذا شما میتوانید به صورت کاملا قانونی و رایگان بدون هیچ گونه هزینه ای کتاب الکترونیکی خود را دانلود کنید.

 

 

دانلود رایگان کتاب از سایت معتبر Bookboon نیز برای هر موضوع و هر کتابی که بخواهید از کتاب های درسی و کمک آموزشی گرفته تا کتاب های شغلی و راهنماهای کسب و کار امکان پذیر می باشد. این سایت هزاران کتاب را به صورت رایگان برای دانلود و مطالعه آنلاین در دسترس کاربران قرار میدهد. لازم به ذکر است کتاب هایی که در این سایت مشاهده می کنید به غیر از زبان انگلیسی در زبان های چون آلمانی , هلندی , دانمارکی ,قرانسوی , سوئدی , نروژی , فنلاندی , اسپانیایی و چکی نیز ارائه می شود.